Dagen till ära...

2008-08-05 09:45:37 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Idag fyller Louise år o därför bjuder jag er på en bild på henne o Mira. Grattis Louise! Hurra, hurra, hurra, Hurra!!!
Visst skulle hon bli en bra mamma! Vissa bara har det:)



I natt har vi inte sovit så värst bra. Mira har vaknat flera gånger o velat ha nappen för att sen somna om en stund o sen vakna igen osv. Kl 9.00 gav jag upp och gick upp. Vi får besök idag så jag borde städa lite innan dom kommer. Typiskt mej att först sätta mej här istället o fördriva lite tid så att jag ska slippa städa.

Imorgon ska jag o Jenny gå på bio! Vi ska lämna våra flickor hemma hos deras pappor och smita iväg i 2 timmar. Lite nervöst faktiskt. Jag vet ju att Micke klarar det men frågan är om jag gör det. Haha.
Men... jag har velat se på Mamma Mia sedan jag såg att den skulle bli film så nu är det bara att trotsa sina känslor o gå dit. Det kommer att bli skönt med lite egen tid. Det behöver alla mammor ha någongång ibland.

Nä...dax för städningen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så vacker Louise är,hon ser ut som en liten docka haha=)Ja,man ser verkligen att hon skulle passa som mamma !*ler

2008-08-05 @ 10:04:05
Postat av: Jenny

2008-08-05 @ 10:05:47
Postat av: Louise Karlsson

åååå tack såå mycket! Jag känner mig hedrad att vara med på min favorit blogg :) Love ya!

2008-08-05 @ 20:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback