Febrig lisspiga (Måste läsas på dalmål)...

2008-08-28 16:59:21 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Lilla stumpan har feber. Inte så mycket som tur är... men nog för att va helt däckad.  När jag vaknade kl 5 i morse o skulle ge henne mat så upptäckte jag att hon var jätte varm. Hon somnade vid bröstet på en gång o har i stort sett sovit sedan dess. Hon har bara vaknat lite idag o ätit o sen har hon velat gå o lägga sig igen omgående.
Det gör ont i mammahjärtat att se sin lilla älskling må dåligt.

Snart får vi besök av en kille från mickes fotbollslag o hans tjej. Ska bli trevligt. Vi ska käka lite te o smörgås (Ja, jag vet att det var lite dålig fantasi)  Var på maxi o köpte nytt löste idag. Fläder och champange smak. Kan va riktigt otäckt eller så är det jätte gott. Luktade underbart iaf:)
Hoppas Mira uppskattar besök trots att hon inte är på topp.

Ha det bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback