Ful hårdag???

2008-08-18 13:16:59 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «




Egentligen kanske jag är en dålig mamma som lägger ut sådana här bilder på mitt stackars barn.
Inte kan väl Mira rå för att hon råkade ha en dålig dag just när jag var på foto humör.

Det är konstigt att ens eget barn alltid är helt underbart sött oavsett dubbelhaka o fula miner. Mira är ju världens finaste barn så är det ju bara helt helt enkelt. (Nej, jag tänker inte diskutera det vidare med er som inte har samma åsikt. Punkt slut)

Mira har blivit ganska stark i nacken nu. Vi brukar lägga henne på mage lite då o då så att hon får träna sina muskler lite. Hon hatar att ligga på mage! 10 sekunder går det sedan "gallskriker" hon. MEN....igår lyckades jag faktiskt ta ett kort när hon t.o.m. log liggandes på mage.





Nu ska jag återgå till maten som säkerligen är klart nu på spisen. Mirjam o Andre kommer strax. Trevligt!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så otroligt söt i sin lilla tuppkam! Åhh,de är ju klart att man tycker att JUST ens egna bebbis är de vackraste som finns annars vore väl nåt helt galet *ler=) Men hon är verkligen helt bedårande söt,som sagt när jag kommer upp så kanske ni inte har någe Mira kvar för då har jag kanske tagit med henne hem,hihi! Nädå,men gosigosa kommer jag allt göra hoppas bara inte hon kommer bli helt förskräckt =) Kramiz

2008-08-18 @ 15:08:07
Postat av: Therese

Tur att Mira är van att "alla" vill gosigosa med henne så rädd för dej kommer hon nog inte bli. :)

2008-08-18 @ 18:59:18
Postat av: älsklings syster

vilken söt klänning hon hade på de sista korten :)



2008-08-18 @ 19:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback