Putsat o fejjat...

2008-08-22 15:42:28 Allmänt
» Kommentarer(5) «


Jag har välkomnat hösten här hemma genom att pynta mysigt. Jag har suttit hela dagen o sytt gardiner o kuddar.
Jag bjuder er på två bilder. Tyvärr får ni inte se mina vackra kuddar då micke vägrade flytta sig ur soffan då jag skulle fota. Eller rättare sagt jag frågade honom aldrig då han såg så otroligt trött ut stackar´n.





Tänk er detta med lite lila kuddar o ljus.

Så nu går alltså vårt lilla krypin i lila, rosa och svart. Mycket nöjd är jag. Har bara lite finputsning kvar.


Förutom pynt så har jag också vart ute o höstförnyat min garderob. Hittade två kjolar igår på min runda genom hm.
Har som vanligt inte bestämt om jag ska ha kvar dom än eller inte. Vad tycker ni?

           

Nu ska jag återgå till städningen. Golven är kvar och jag borde göra dom nu medans jag håller på...annars är risken att det aldrig blir av.  Det var skönt med en liten paus iaf.

Kommentarer
Postat av: mamma

va smal du är. Du kanske kan unna dej båda, har du inte tjänat något på sistone. Du vet så där som Annelie säger. Kram

2008-08-22 @ 16:05:54
Postat av: Tessa

Vilken söt liten tjej ni har!!!

2008-08-22 @ 21:07:55
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Jenny*

Tycker också du kan ta båda, du passade så bra i dem! Vad fint du gjort hemma, hos oss ser det likadant ut vilken årstid det än är.. utom vid jul kanske. Ha en bra helg! Vi ses på tidag! Kram

2008-08-22 @ 21:22:11
Postat av: Lousie

Va fin du var i dem, du borde behålla båda! Super fina!!! Och vad fint du hade gjort hemma, du är såå duktig! Jag blev inspirerad av dig och skall nog göra om lite här hemma oxå :)

2008-08-23 @ 18:45:06
Postat av: Therese

Tack, va gulliga ni är.

2008-08-23 @ 20:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback