Träningsdax?!?

2008-08-25 17:33:32 Mitt mammaliv
» Kommentarer(5) «


Imorgon är tanken att jag ska börja träna. Jag och Mira ska gå på "mammagympa". Ångesten börjar så sakta smyga sig på.
Jag har inte tagit ett jympa/aerobics steg på 1 år nu! Hur ska jag klara av att hoppa runt i 45 långa min??? Jag kommer att tuppa av efter 10 min.

Med tanke på min icke så smidiga graviditet så blev det inte så mycket träna av. Att hoppa upp o ner med illamående!? Nej tack! Och att sen träna när jag var sjukskriven var ju inte att tänka på. Jag fick inte ens ta en 10 min promenad.

Hur som helst så är jag lite orolig för morgondagen. Så mycket som måste stämma.
1. Mira måste vara på bra humör hela passet.
2. Mina gamla träningskläder måste passa (vägrar köpa nya pga att jag blivit tjockare).
3. Mina träningsskor måste komma fram innan kl 10 imorgon, efter att dom försvunnit under flytten till nya lägenheten.
4. Min kondition och alla leder måste hålla för ett helt pass.

Ja ni ser, det är hur mycket som helst som talar emot att jag ska börja träna imorgon.
...men gå dit det ska jag. Jag ska... Förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Jenny*

Att du ska för annars kommer inte jag dit!! Josef måste ha bilen för han fick ingen jobbarbil förrän tidigast nästa vecka.. Det kommer gå jättebra, det är ju bara otränade mammor som kommer vara där!

2008-08-25 @ 19:28:13
Postat av: Therese

Haha...Ok det ska va för din skull då. Men då får du stötta mej o lådsas ha dålig kondis. Tur att man har Mira som täckmantel i fall jag inte orkar. Bara att reta henne så hon blir ledsen o så kan man gå ut därifrån;)

2008-08-25 @ 19:34:20
Postat av: mamma

Therese du behöver inte vara i toppform jämt. Ingen annan är det. Njut och ha kul istället. Kram

2008-08-26 @ 09:47:29
Postat av: Jenny

Bra sagt Marina=)!

2008-08-26 @ 12:06:49
Postat av: Therese

Ja, men det är ju så mycket roligare om man är bäst. Eller? Det gick ju bra iaf o kul var det:)

2008-08-26 @ 15:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback