Dagens filmtips

2008-12-03 14:09:46 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår förmiddag lyckades jag ta mej ner till affären för att köpa bröd o mjölk. Passade på att även hyra två filmer till oss sjuklingar. Har precis sett klar den sista filmen nu.

Toppen mysiga filmer som jag verkligen rekommenderar.
Perfekta filmer att se om man är sjuk eller bara vill ha lite kärlek. Båda två är verkligen familje filmer med mycket loooove.
Gamplan är en disney film och gjord för att passa både vuxna o barn. En klassisk snyft historia mellan en pappa och hans nyfunna dotter.

Min brors flickvän är en historia i stil med min bäste väns bröllop eller medan du sov. Kan man få nog av sådana filmer??? Skit samma om de är självklara slut på dom. Det är ju vägen dit som är mest spännande.

       

Så ut med er nu och hyr film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback