Fredagkväll o läggdags igen... tiden rusar iväg.

2008-12-05 20:04:27 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag mår vi bättre men inte helt bra.
Jag har iaf lyckats ta mej till affären och handlat lite mat. Några maskiner tvätt har jag också lyckats göra klara. Bara strykningen kvar till imorgon.

Nu sitter jag här o nattar Mira. Det verkar inte gå riktigt lika bra idag som igår... men det hade jag väl inte räknat med heller.
Vi får väl se hur lång tid det tar innan hon börjar gråta, just nu ligger hon bara o ropar lite.

Det är ju inte riktigt lika sent nu som igår heller. Fast hon har iofs vart uppe sen fem ikväll så trött är hon nog.

Nu ska jag gå o dätta mej o se på IDOL med maken.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback