Julbestyr...

2008-12-17 22:22:42 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag har vi rustat o fixat med det sista inför resan till Dalarna. Jag ser verkligen fram emot att åka på fredag. Saknar alla där hemma så sjukt mycket!

Julen ska bli så mysig i år. Mira gör det sååå mycket roligare. Jag är ingen julmänniska egentligen. Gillar konstigt nog inte julen, även om vi alltid haft jätte mysiga jular hemma. Märkligt att jag känner så.
Men hur som helst så ser jag verkligen fram emot detta året.

Imorgon ska jag städa o stryka tvätt o packa. Det är ju skönt att få komma hem till en städad lya efter jul.

Åhhh....vi har det så mysigt här hemma nu. Granen lyser, paketen ligger inslagna därunder och stjärnorna lyser i fönstren. Bara julmusiken som fattas. Fast jag är inte nåt vidare förtjust i julmusik, så den skippar vi. Vi sjunger själva i vår familj istället. Mira är värst! Hihi.

Nu har vår ängel somnat så nu ska jag också hoppa i säng, få se om jag får gå upp ett, fyra och sex även i natt????

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi ses vid jul! :)

Vi kommer nog troligtvis hem på juldagen och stannar några dagar.

Kram

2008-12-18 @ 09:36:37
URL: http://tildesmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback