Julpyntat...

2008-12-06 17:33:17 Allmänt
» Kommentarer(6) «


Idag har vi trotsat våra magar och storstädat lägenheten. Efter en veckas sjukdom där ingen har orkat nåt så har det lyckats bli ganska stökigt. Konstigt det där=)
Det är lite småplock kvar till imorgon. Så som stryka tvätt till exempel. Men annars är det jätte fint här nu.

Tog några bilder på vårt julpynt. Vår berömda svarta gran är också med på någon bild.
Det finns tydligen ett gäng med folk som hatar svarta granar och som tycker att man förstör all form av julstämning med en svart plast gran. För mej sitter inte julen i granen den sitter i hjärtat. Haha.
Jag tänkte så här förra året när jag köpte den svarta granen att det är ju nu man måsete passa på. När barnen börjar förstå dettta med jul o allt så då vill man kanske ha en äkta grön gran. Är det någongång man ska kunna tänka bara på det estetiska så är det väl nu innan man får större barn. Om bara några månader så kommer Mira att gå omkring här. Då kan jag ju glömma att få ha mitt pynt framme. Bäst att passa på nu då med svart gran, ryschpysch och värmeljus i massor!

  





Ikväll blir det Narnia på teven och felixpizza. =Myskväll!


Kommentarer
Postat av: Malin

Trotts att jag själv ska ha ALLT i vitt, och en grön gran. Så tycker jag faktiskt att er gran e cool och den passsar hemma hos er :)

2008-12-06 @ 18:20:23
URL: http://my-shabby-home.blogspot.com
Postat av: Jenny Persson

Vad fint ni har gjort det !=) Och bryr dej inte om att en del människor snöar in sej på gröna granar,jag tycker oxå att er gran är skit häftig och hade verkligen slagit till på en riktig gran som var svart ( om det nu hade funnit såna =) Hoppas ni får en underbar Lördag kväll,vi sitter oxå och tittar på Narnia och äter pizza=) KramKram

2008-12-06 @ 20:00:23
URL: http://lillkapsblogg.blogg.se/
Postat av: Louise och emil

Vad fint ni fick det hemma hos er, jätte mysigt! Jag såg ditt medelande ang ullared alldeles för sent men hör av mig i morgon:) Stora Kramar

2008-12-06 @ 22:21:23
Postat av: Therese

Tack ska ni ha! Roligt att ni gillade det.

2008-12-07 @ 11:35:35
Postat av: Jenny*

Hoppas du inte menar mig för så illa tycker jag inte om er gran! =) Jag tycker inte illa om den alls faktiskt. Jag tycker också den passar hos er! Men hos oss skulle det inte funka så det blir en grön gran i år också! Vad fint du lyckats göra mitt i magsjukan. Hoppas ni blir friska snart.. kram kram

2008-12-07 @ 21:45:29
Postat av: Therese

Haha. Nädå Jenny. No hard feelings=)

Alla har vi rätt till våra åsikter. Alla kan inte gilla en svart gran. Jag gillar inte de rosa...snacka om att gå ett steg fööör långt.

2008-12-07 @ 22:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback