På resande fot...

2008-12-19 09:49:03 Mitt mammaliv
» Kommentarer(5) «


Nu bär det av upp till Dalarna där vi kommer att fördriva hela julhelgerna. Ska bli sååå mysigt. Härligt att komma upp till snön också istället för det här gråa o trista som är i stan.
Tur att det finns dator där uppe också. Hur skulle ni klara er om jag inte uppdaterade här på tre veckor!!??? Haha

Håll tummarna för oss nu att Mira är nöjd under vägen. Vi ska för första gången testa hennes större bilbarnstol och jag hoppas att hon sitter bra i den och är lite mera nöjd än i hennes lilla babyskydd. Lite sorgligt att byta stol, för det måste ju betyda att hon växt ännu mera.

Vi får nog vara beredda att stanna flera gånger efter vägen. Det är ju inte direkt roligt att sitta still på samma plats i 4 timmar enligt Mira.

Nä...nu ska jag packa det sista sen bär det av.
Ha en toppen dag alla läsare och sänd en tanke till oss på vägen.


Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Ha det underbart nu och passa på att äta mycket gott för efter Julhelgen så är det tillbaks till gamla vanor igen *blink,blink =) Du kan väl hälsa och tacka Nurp för Julkortet föresten,det damp ner i lådan igår=) Åhh,jag vill oxå ha snö på Julafton men jag antar att man får nöja sej med minusgraderna iaf =( Ha det bäst nu så hörs vi framöver !=) Kraaaaam!

2008-12-19 @ 09:54:51
URL: http://lillkapsblogg.blogg.se/
Postat av: Malin

Du det där med snö kan vi nog skippa...ryktet säger att sön regnat bort i Järna :( Uppdatera mig om snö situationen när ni kommit fram :)

Kör försiktigt :)

2008-12-19 @ 10:02:59
Postat av: sofia

ha det så jätte mysigt nu och slappna av=) hoppas ni får det toppen! kramar från sofia o mattheus

2008-12-19 @ 10:08:33
URL: http://mammatillmattheus.blogspot.com
Postat av: Linda

Hoppas ni får en riktigt härlig jul! Nä här får man nog ingen vit jul tyvärr. :-(



Hoppas att Mira sitter bra i sin stora bilbarnsstol. Här får vi nog tyvärr också byta snart. William har mer eller mindre vuxit ur sitt babyskydd redan. En liten tjockis-bebis!



kram Linda

2008-12-19 @ 10:35:31
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Carro

Ja 3 veckor är alldelles för lång tid! ;-)



Hoppas bilfärden går bra, håller tummarna! Och att ni får det riktigt mysigt och Skönt där uppe..



Kram

Carro & Vendela

2008-12-19 @ 12:01:53
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback