Sjukling och kalas i dagarna tre...

2008-12-21 08:00:47 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Har inte haft riktigt tid förrän nu att skriva. Dagarna här uppe har gått i raketfart.

Bilresan hit gick bra trots att Mira inte var så jätte glad bitvis. Som tur var sov hon den största biten av resan. De stunder hon var vaken var det underhållning på hög nivå som gällde. Det märks att hon blivit större o inte alls tycker att det är roligt att sitta fastspänd.
Vi kom fram till sist iaf och gårdagen roade vi oss med att besöka massa kompisar och släkt.

Igår kväll blev det sent innan vi kom i säng. Maken fyller år imorgon och hade därför lite fest igår kväll. Trevligt att träffa alla kära vänner. Det var länge sen sist! Ledsen att jag måste meddela att jag inte tog nogra kort.

Idag blir det lite kalasande igen då Mickes familj kommer på fika.

Mira älsklingen har blivit sjuk. Det började igår med jätte rinnig näsa och rosiga kinder. Undernatten har hon fått feber och är jätte täppt i näsan. Stackaren! Hon blir alltid förkyld när vi kommer upp. Måste vara stadsluften hon saknar. Funderade en sväng igår på om det kan vara djuren hon är känslig mot. Men då borde hon ju inte få feber. Eller?

Nu ska jag gå o lägga mej brevid mina godingar en stund till.
Vi hörs vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback