Trötta familjen...

2008-12-02 14:18:58 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Just nu sover hela min familj. Jag borde också passa på o sova...men istället sitter jag här.

Mår pyton.

Mira kräktes upp sin mat idag. Så nu har väl masjukan nått henne på allvar också. Mira är glad iaf. Har sett henne sjuk flera gånger nu men inte en enda gång har hon vart grinig o ledsen en hel dag. Min tappra tjej.

Bloggen verkar inte funka. Inläggen kommer inte fram så ni kan se dom. Så nu sitter jag o skriver för mej själv egentligen. Lika bra är väl det... mumlar ju bara stunt ändå.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vart har du hittat så fin tomteluva? Jag har letat och letat och kan inte hitta någon tillräckligt fin =/

2008-12-02 @ 15:10:01
URL: http://anzana.blogg.se/
Postat av: mormor

Va söt hon är när hon kan sitta. Kan du få korten på skiva så vill vi gärna ha en med en massa bilder på.

2008-12-02 @ 15:13:08
Postat av: Therese

Datorn har kråglat lite när det gäller att få bilderna över på skiva, men jag ska jobba på det=)



Mössan är jätte gammal o jag vet inte vart den är köpt. Det är en vuxen mössa. Hälften av mössan sitter ihop med en hårklämma där bak, för att passa mira. Hihi. Lycka till med letningen.

2008-12-02 @ 17:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback