30 min senare...

2008-11-10 18:50:55 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Gröten var en hit. Jag piffade upp den med lite kanel. (Vem gillar egentligen osaltad gröt utan nåt på?) Kanske kan vi festa till det med lite frukt på sen, men jag vill att hon ska lära sig tycka om den riktigt först. Hon åt en halv vuxen portion. Säkerligen skulle hon kunnat få i sig ännu mera då hon sen fick i sig mjölk också. Bäst att ta det lite lugnt med gröten iaf, få se hur magen tar det.

Nu sitter hon i mitt knä o är allt annat än tam. Mira älskar tangentbordet! Kanske är det ett tangentbord vi ska köpa i julklapp åt henne:) Fast jag skulle gissa att vårt skulle va mer intressant ändå. Allt man inte får ha är skoj.

Nu ska jag underhålla henne lite. Krävs nog en hel del underh[llning ikväll om jag ska f[ henne att somna om 2 timmar o sen sova hela natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback