Charmtrollet mitt...

2008-11-12 14:50:38 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Alltså ibland måste man få skryta lite. Jag vet att jag är en sån här larvig mamma som vill berätta för alla hur bra just mitt barn är o va fin hon är o vad hon lärt sig för nytt osv osv. Men det är ju bara för att jag är så ruskigt stolt över vår tjej. Hade aldrig kunnat drömma om att vi skulle få ett så fint o lyckligt o snällt barn. Hoppas hennes glädje fortsätter och att hon aldrig går in i några bitska tonår. :)

Idag var vi på fika med ett mammagäng. Det var super trevligt. Kul att det finns så många härliga människor i den här stan. Det blir ju aldrig långtråkigt att va hemma o va mammaledig när man har så många som man kan träffa o fika med. Synd bara att det blir fika varje gång. Varken bra för magen eller plånboken. Har fått skärpa mej o bara beställa en kaffe eller så när man är ut. Funkar ju inte att fika minst en gång i veckan och att varje gång braka på med värsta bakverken.

Iaf...det var ju inte det jag skulle prata om. Det jag skulle säga var att jag insåg när vi var ute o fikade idag att vi har en helt underbar tjej. Hon bara satt där i sin barnstol o skrattade åt alla. Så fort nån sa nåt så tittade hon på personen i fråga o så skarattade hon lite o så svarade hon på vad personen sa. Snacka om att va egocentrisk o tro att alla pratar med henne. Haha. Roligt att hon är med o tittar iaf och att hon kan underhålla sig själv. Att hon sen charmar alla o gör mej så där extra stolt är ju en annan femma. =)

Nu ska jag passa på att få lite gjort medans Mira sover. Maken ligger också o sover. Hmm...undra om det är ett tecken på att jag borde  krypa ner intill honom och också sova. Fy, va skönt det skulle va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback