Godkänt test...

2008-11-26 11:15:10 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Nu har jag vart ut eo provkört vagnen. Mira somnade på två röda sekunder. Det är ett bra omdöme. Tyvärr vaknade hon när jag gick in på gina tricot o skulle lämna tillbaka ett klädesplagg. Somnade igen gjorde hon 2 meter utanför vår dörr. Nu ligger hon o sover här innaför dörren. Hoppas hon kan sova en stund till iaf. Det skulle hon behöva inför eftermiddagen. Jag får nog gå en promenad till efter lunch.

Nu ska jag öva dans och städa.  Sen blir det lunch....promenad...o så träff inför dansen kl 15.




Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Vagnen blev riktigt snygg efter du pimpade upp den!=) Sååå kul att Mira trivs i den oxå !=) Hoppas dansen går riktigt bra,jag tänker på er !=)

2008-11-26 @ 15:46:49
URL: http://lillkapsblogg.blogg.se/
Postat av: Louise och emil

Den var ju verkligen super!! Kunde inte ha blivit bättre!! Hon är ju världens sötaste!

2008-11-26 @ 21:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback