Ingen bra dag för familjen...

2008-11-15 23:26:20 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag har varit en konstig dag för Mira.

Hon fortsatte i samma stil som på förmiddagen och vägrade sova eller ta nappen under hela dagen. Hon somnade som sagt en halvtimme när vi var ute o gick med vagnen på förmiddagen sen somnade hon när jag satt o ammade henne i soffan på eftermiddagen o sov i min famn i en halvtimme. Bör tilläggas att det inte hänt på flera månader typ att hon somnat i min famn. Ikväll har hon gråtit om vartannat. Bara varit nöjd i famnen och när vi busat med henne.
Jag och Louise gick på en pormenad kl 19 när vi tyckte att det var dax för lilltjejen att sova en sväng. Hon sov då kanske 20 min o vaknade sedan o var ledsen igen.

Nu ligger hon i vagnen där hon till sist somnade för natten. Bör även här tilläggas att hon aldrig sover i vagnen inomhus annars!

Måste vara tänder på gång eller vad säger ni?

Vill inte gå o lägga mej nu för jag vet att jag kommer att få lov att vakna snart igen o ta hand om henne. Tror verkligen inte att hon kommer att sova hela natten igenom.

Stackars min lilla tjej! Mitt hjärta gråter när hon gråter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback