Klubbad av utekvällen...

2008-11-30 10:02:58 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Igår var jag som sagt på middag med jobbet. Tyvärr blev det inget julbord.
Maten smakade bra och vi hade mycket trevligt. Det var skoj att träffa alla igen. Fick även träffa den nya julpersonalen och den nya chefen som ska gå på mammavikariatet. Jag satt o gäspade redan kl nio... märks att jag inte är van att va ute efter den tiden. Lyckades trots allt hålla ut till halv elva och tom se klar Beck filmen när jag kom hem innan jag stupade i säng.

Idag är jag sååå trött. (Blev ju inte bättre av att Mira var morgonpigg o ville gå upp halv åtta) Hela kroppen värker, ögonen rinner, illamående och allmänt slut. Undra hur dom som inte drack alkoholfritt mår med tanke på mitt tillstånd. =)

Idag ska jag fortsätta min julstädning. Igår plockade jag fram alla prylarna och idag är det väl dax att städa undan allt annat, plus dammsuga golven o våttorka, plus massa tvätt. Ingen vilosöndag idag inte.

Om vi hinner och orkar ska vi nog ta en sväng på julskyltningen senare i kväll också. Är ju värt det bara för att få lite stämning.

Bjuder er på två bilder av våra smaskiga desserter från igår.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback