När katten är borta dansar råttorna på bordet...

2008-11-19 16:33:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Mira älskar att leka med sådant som hon inte får leka med. Som till exempel Mickes korsordstidning. Varför är det så skoj att leka med det förbjudna. Och när blev hon så gammal att hon förstod att sånt är mycket roligare än hennes egna leksaker??? Ett annat exempel är när hon sitter med mej här vid datorn ibland. Det hjälper inte hur många leksaker jag tar fram o visar henne... det är iaf mycket roligare att trycka på tangentbordet eller föröka nå kameran eller nåt viktigt papper som ligger o skräpar brevid datorn.

Här är ett bildbevis på när Mira leker med mickes korsordstidning, Snälla tala inte om nåt för honom! Bäst att han inte vet vem det är som slemmat på hans tidningar. =)



PS: Jag tror att Mira mår bättre idag. Hon fick iaf i sig lite mat vid lunch. Fast någon napp tar hon fortfarande inte och hon vägrar somna någon annanstans än i vagnen eller min famn.

Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Hahahaha,så full i tusan hon ser ut då!!=) Sen när hon ser att du tar kort på henne så flinar hon upp, hon är som en liten emil-i-lönneberga-tjej, bus,bus,bus...=)Hon verkar inte märka först att du tar bilden ju på ansiksutrycket att dömma,haha!

2008-11-19 @ 17:28:15
URL: http://lillkapsblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson

Vilka fina sängkläder ni hade oxå,la märke till dom precis när jag hade skickat kommentaren,haha! Vart har du köpt dom, hemtex kanske ?=)Det är lite Jul över dom,inte sant ?=)

2008-11-19 @ 17:29:51
URL: http://lillkapsblogg.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha...ja en riktig busunge är vad det är. O nog har hon allt lärt sig vad kameran är för nåt. =)



Påslakanen är köpta på en affär som bara finns i den här stan tror jag. Komme rinte ens på vad den heter nu. Men fina är dom:) Kommer passa bra i jul också.

2008-11-19 @ 17:34:28
Postat av: Carro

Haha så där gör Vendela också ;-) Dom vet verkligen att dom är busiga!

Skönt att hon blivit på bättre humör iallafall..

Kram

2008-11-19 @ 18:31:11
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback