Ny idé...igen...

2008-11-04 20:33:54 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Jag håller på att bli galen på det här vagnköpet.

Vi var o kikade på vagnen igen idag. Kom fram till att den är för bred bak och passar inte oss iaf.
Däremot hittade vi en annan vagn vi gillar. Tro det eller ej men det är en bugaboo. Får ju skämmas lite nu med tanke på hur mycket hemskt jag sagt om bugaboo. Har inte alls gillat den innan. Men det är väl som med det mesta. Man lär sig tycka om det till sist. Lovade mej själv för några år sedan att aldrig bära slimmade jeans.... nu har jag bara slimmade jeans i garderoben=)

Har iaf kontakt med 2 tjejer som ska sälja sina vagnar. Den ena är en 05a o den andra en 07a. Självklart skiljer det ju en hel del i pris mellan de två. Trots att 07 an är dyrare så kanske det är bäst att ta den då Mira förhoppningsvis ska få ett syskon någon gång framöver.

Så här ser modellen ut:


Nu ska jag gå o va lite trevlig mot min familj. Har suttit här nu i x antal "minuter" o surfat runt o letat vagnar. Typiskt mej att bli helt fast i en grej när jag väl bestämt mej för nåt.

Köper vi denna vagnen slipper vi köpa ny bil iaf. Tänk va skönt!
Billigare med vagn än med bil. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Malin

Välkommen till Bugaboo världen!!

2008-11-04 @ 22:25:42
Postat av: Therese

Haha...Tack. Vi får ta en promenad så du får tillfälle att berätta allt du vet om vagnen. Jag är fortfarande lite grön på området:)

2008-11-04 @ 23:00:26
Postat av: malin

självklart, jag e på!

2008-11-05 @ 00:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback