Ny vagn???

2008-11-03 22:34:14 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Jag är heeeelt otrolig. Jag förstår att Micke bara skakar på huvudet o suckar åt mej.
Jag vill köpa en ny sittvagn åt Mira. Är inte alls nöjd med vår Emmaljunga längre. Typiskt mej att tröttna efter 5 mån. Jag vill ha en smidigare vagn. En som funkar bättre i stan. Med svängbara hjul. 

Jag har hittat en vagn på blocket som är knappt använd och köpt för 2 mån sedan. Den är sänkt  drygt 1500 kr. Kanon pris...
... men jag kan inte bestämma mej för hur jag ska göra. Det finns ju nåt negativt med alla vagnar.... o är man som jag som läser en massa forum hela tiden så blir man negativit inställd till det mesta.
Vad säger folk om denna vagnen då? Jo, vissa är jätte nöjda o inget att klaga på medans andra tycker att det är den sämsta vagnen i världshistorien och inte alls värd sina pengar. Suck o pust...vem ska man lita på???


Såhär ser den ut...

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag har hört att dom är bra förutom på vintervägar då är dom lite svåra att köra pga hjulen fram.

Men den är snygg :)

2008-11-04 @ 00:36:31
Postat av: Carro

Haha jag gjorde likadant för 2 mån sen ;-) Fast det blev en Teutonia..

Men är supernöjd med att ha svängbara framhjul!! Bästa köpet jag gjort, så det valet kommer du nog iallafall inte ångra :-)

På min vagn kan man låsa hjulen fram så den enkelt går att köra på tjocka grusvägar och då borde det även fungera i snö..

Kram & lycka till med valet!

2008-11-04 @ 10:39:32
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback