Sova, sova, sova...

2008-11-10 18:09:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu har lilla skruttan sovit i 2½ timme! Undra hur det kommer att bli till natten? Men jag antar att hon behövde den sömnen, så jag tänker inte väcka henne. Förhoppningsvis sover hon i natt iaf.

I kväll ska jag göra hemmagjord havregrynsgröt till Mira för första gången. Ska bli spännande att se hur hon reagerar på det. Det är så hutlöst dyrt med färdig barngröt så det vore ju toppen om hon kunde äta hemmagjord gröt istället.
Råder lite delade meningar om det är bra eller inte med egen gröt. Innehåller tydligen för lite järn o vitaminer. Fast så länge hon ammar och äter annan mat så tror jag nog att hon får i sig det hon behöver iaf. Får väl fråga på bvc nästa gång jag ska dit...men tills dess testar jag havregrynsgröten.

Jag är sååå trött idag.... också. Igår sov jag eftermiddag och det skulel jag ha behövt idag också känner jag. Hade jag vetat att Mira skulle sova så länge nu så hade jag ju passat på jag med. Det var ju dumt att hon inte talade om hur länge hon tänkt sova innan hon somnade.

Micke jobbar ikväll. Tråkigt. Börjar tröttna på att va själv nästan alla kvällar i veckan. Tur att jag har Mira som kan underhålla mej lite.

Nu ska jag gå o äta kvällsmat.
Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback