Sovmornar...

2008-11-05 09:13:27 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Jag har ju inte berättat för er att Mira börjat sova längre på nätterna. Nu vaknar hon första gången o äter mellan kl 6-7, sen somnar hon om o sover till mellan 8-10. Heeeelt underbart. Bara jag kan komma i säng i tid så betyder ju det att jag får sova 8 timmar i sträck varje natt. Det får jag ju helt klart vara nöjd med.

Nu när det snart är vinter o mörkt dygnet runt så kan man behöva lite extra sömn. Jag tycker att man går omkring o är trött konstant under vintertid. Undra hur det kommer att bli nu när jag har bebis också.

I natt har jag drömt om barnvagnar. Jag måste bestämma mej snart så jag slipper tänka på det nåt mera.... kommer ju bli galen annars.

Idag har vi inget planerat. Sååå skönt. Ska ta en promenad lite senare bara.
Önskar er alla en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: Carro

Å va underbart! :-) Har Mira börjat med det själv eller är det ni som kämpat för att få det så..?

Kram

2008-11-05 @ 09:49:35
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson

Åhh så skönt att hon har börjat få bättre sovvanor,hoppas det håller i sej bara nu då så du oxå få dina sömntimmar=) Lycka till ! Kraam

2008-11-05 @ 16:43:33
URL: http://lillkapsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback