Lite bättre idag... iaf gladare...

2008-11-18 19:34:37 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Idag har vart en helt ok dag.

Började med att Mira sov till 7.20!!! Helt underbart! Sen har hon varit på hyffsat humör. Vi fick henne att somna i vagnen på förmiddagen o så har hon sovit en sväng i min famn nu på eftermiddagen. Nu kommer det svåra att försöka hålla henne vaken i alla fall en timme till. Hon är redan trött. Jag hoppas verkligen att det onda in munnen går över snart. För Miras skull mest.
Fick iaf i henne lite mat vid lunch. Det var ju en förbättring sedan igår.

Pratade med bvc innan och hon kunde inte heller ge mej några tips eller så. Hon spekulerade också i om det kunde vara tänder, munblåsa, öronen eller svamp. Skulle ringa igen om det inte blivit bättre till på torsdag.

Tänk om det är så här på tisdag, då törs jag ju inte åka till göteborg o hämta vagnen.

Vi har tvättat för fullt här hemma idag, sjukt va mycket tvätt det blir med en liten bäse i huset. Hon är inte så värst duktig på att hålla kläderna rena.

Lägger in några bilder tagna idag.



Nyduschad o fin






Så här kan man se ut i håret efter en svettig natt




Fina damer har alltid benen i kors

Kommentarer
Postat av: gammelmoster karin

Vilken söt unge du är, helt fantastiskt söt, tur att jag fick veta denna blogg av din pappa Mira.Hoppas att problemen med munnen löst sej, det är aldrig kul när barnen mår dåligt,kramar/gammelmoster Karin

2008-11-19 @ 10:10:27
Postat av: Therese

Kul att gammelmoster hittat hit=)

2008-11-19 @ 10:20:40
Postat av: Carro

Hon är ju bara såå söt!! :-)

2008-11-19 @ 18:28:20
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback