Vyssanlull...

2008-11-17 14:10:14 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu har jag precis vaggat min lilla prinsessa till söms i vagnen. Hon vägrar fortfarande nappen och hon vägrar somna själv i sängen. Tack o lov att hon sov till kl 6 inatt o sedan somnade om o sov till 9 utan problem.

Idag vid lunch åt hon 3 tuggor av sin mat sedan började hon gråta. Efter en stund tog hon tre tuggor till sedan kom tårarna igen. Är inte det ändå ett tecken på att hon vill ha mat men att det gör för ont i munnen på henne för att hon ska kunna äta? Efter ytterligare några tuggor så var hon helt otröstlig och det slutade med att jag fick amma istället.

Känns som att de här tre sista dagarna bara gått ut på att försöka lista ut vad det är som är fel på Mira. Varför har hon ont i munnen? Jag varken känner eller ser några tänder. Förkylningsblåsa?

Blir det inte bättre till imorgon så får jag nog slå en signal till bvc sköterskan. Vill inte se henne må dåligt längre. Det skär i mammahjärtat att se bebisen må dåligt!

Vi skulle ha dansat idag ju, men det blev inställt. Funderar på att gå till gymmet i eftermiddag istället. Men vi får se hur jag känner det sen o vad micke har för planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback