3 dagar kvar...

2008-10-31 14:22:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Va fort denna veckan gått. Snart är den slut o då måste vi åka hem igen. Vill inte det!

Idag är det en riktig "träffa alla man känner dag". Dagen började med en promenad o fika date med Emmelie o Lilly. Nu snart kommer Linda o Tilde hit. Ska bli roligt o se hur stor magen blivit:)
Ikväll kommer förmodligen mormor hit o hälsar på sitt barnbarnsbarn o efter det ska vi träffa Emmelie o Anders igen.

Kanske blir det en IDOL kväll ikväll. Det gäller ju att hänga med i vem som är kvar o vem som åker så man vet vad alla snackar om när det börjar samtalas om IDOL. Annars har jag faktiskt tröttnat lite på IDOL. Det har nog gått i lite för många år utan några större förändringar.

Nu ska jag försöka få min lilla skruttis att somna. Hon är jätte trött men vägrar slå igen de små blå.

Ha nu en toppen helg kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback