Barnvälsignelse andra ronden...

2008-10-19 16:52:50 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Kan man bli föööör välsignad? Nä, jag tror inte det va? Mira gillar att stå i centrum så för henne blev det två välsignelser. En för släkten uppe i Dalarna och nu en för släkten här nere i småland.
Det har gått jätte bra idag. Mira har vart så duktig så. Nu ligger hon helt utslagen i sängen och sover. Hon har sovit i 2 timmar nu lilla pigisen. Helt slutkörd. Det är jobbigt att va trevlig en hel dag. (Måste erkänna att det kan jag också tycka ibland, så jag förstår henne.)
Ikväll ska Micke jobba, så jag o Mirisen blir hemma själva. Men det blir en lugn kväll framför tven så vi kommer nog inte lida alltför mycket av att va själva.

Vilken häääärlig höstdag det är idag! Lite sorgligt att träden släpper sina löv nu. Det betyder ju att det snart är vinter....och den kunde jag lätt va utan.

Jag bjuder på lite bilder från idag.

  
Mira innan mötet. Laddar genom lite bitgympa och stågympa.



Mira blir välsignad av Lasse

      
Suddig bild tyvärr... men visst är det                                                                          
skrämmande lik Simba i lejonkungen. :)                                                                    

                                                      

Barnkören, Lasse, Vi och Fam Hedströms med lilla Debora


En deckad Mira 5 min efter mötets slut


Fika hemma i vårt kök efter mötet



En mycket lyckad o trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Nurp

Vad kul att släkten var där också! Söt liten Mira :D

2008-10-21 @ 22:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback