En sockerbagare här bor... *trallalallalaaaa*

2008-10-14 19:16:07 Allmänt
» Kommentarer(2) «


Idag har jag bakat inför helgen. Hittade ett härligt recept på Chocolate chip cookies. Dom blev kanon goda! "Länk till receptet" Absolut värt att testa!
Vi ska ha bjudning här på söndag. Lite kalas för Mira för den del av släkten som inte kunde komma på barnvälsignelsen uppe i dalarna.

Jag bakade kanelbullar och kakorna ovan.
Jag o maken festade loss här hemma nyss. Finns det nåt godare än varma bullar med ett glas kall mjölk till? Mums!

Jag bestämde att jag gott kunde unna mej lite fika idag då jag tränat på förmiddagen. Jag och Mira var på mammajympa idag igen. Det var ofantligt drygt idag.... men jag överlevde o det kändes underbart när passet var slut.

Nu ska jag bänka mej framför tven och äta kvällsmat med maken.






Kommentarer
Postat av: Mormor

Det där måste jag absolut testa. Ser jätte gott ut.

2008-10-15 @ 10:28:12
Postat av: Sarah

Nämen Halloj! Tusen tack för att du länkar, vad glad jag blir ;-) Och va kul att du gillade kakorna, då har man ju lyckats nå ut =D

Ha det så bra!

2008-10-20 @ 22:59:56
URL: http://lillakakan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback