Ensam igen...

2008-10-03 18:39:21 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Fredag kväll o jag är "ensam" hemma. Skulle ju inte påstå direkt att det hör till ovanligheterna då min man jobbar varje fredag.

Inser när jag tänker tillbaka på alla fredagar sedan Mira föddes att jag suttit hemma själv varje fredagkväll.
Undra om det är ett tecken på att jag är otroligt dålig på att ta kontakt med mina tjejkompisar??? Skrämmande tanke.
Nästa fredag ska jag se till att inte sitta själv. Dax att ta tag i sina relationer o träffa de vänner jag inte sett på länge.

Jag är nyss hemkommen från ett träningspass på Friskis. Gick på "danspasset" idag. Sjukt roligt! Om man överdriver o bjuder lite på sig själv så blir det dubbelt så kul trots töntiga rörelser.

Nu vaknar min lilla ängel.

Ha en toppen fredag alla!


Kommentarer
Postat av: Amanda

fint namn hon har

2008-10-03 @ 18:43:41
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback