Ensamma igen...

2008-10-12 16:06:22 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu har familjen åkt hem igen. *snyft* Så tomt o tyst här utan alla.

Idag har vi lagat god mat o gått på en liten promenad i solen o förevigat Mira genom att ta en massa bilder. Man kan aldrig få för mycket bilder. Eller  va säger ni? Hihi.


Vi har verkligen haft en toppen helg och det är lite sorgligt att det är måndag igen imorgon. I veckan som kommer har vi inte så mycket planerat. Någon träff med en god vän kanske men annars bara ta det lugnt. Träna ska jag göra minst 2 ggr. Mår så bra nrä jag får träna lite. Och så gäller det ju att passa på medans inspirationen finns där. Jag är rädd att dagen kommer då jag inte är så sugen på att träna längre.


Jaja... nu ska jag lägga mej o läsa o kanske sova lite middag. Det behöver jag efter en natt med massa vaket. Mira ville inte sova alls bra inatt och åt två gånger istället för en. Kanske inte så mycket tycker vissa....men nog mycket för att jag ska va skittrött idag.


Trevlig söndagkväll önskar jag er alla!

   

   

 




Kommentarer
Postat av: Mormor

TACK! För en helt fantastisk helg.Mira hjärtebarnet är ju världens underbaraste förstås.Kram f mamma

2008-10-13 @ 06:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback