Första gången ever!

2008-10-17 17:43:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag har jag glömt bort att äta! Det har aldrig hänt förut i hela mitt liv! Jag måste äta. Jag måste äta minst var 4 timme, annars dör jag.
Ni som känner mej vet hur jag är.
Stackars Malin som gick omkring med en banan konstant i väskan när vi var i Tunisien. Ja, hon hade ju hört talas om den Therese som tittar fram om maten dröjjer för länge.
Idag var det micke som frågade mej kl 17. "Therese har du verkligen ätit idag". Nä, det hade jag inte.... o jag dog inte... O jag skadade ingen i min närhet heller.

Konstigt.
Jag är fortfarande chockad.

Nu längtar jag verkligen till kl 19 då jag o Malin ska äta paj.
Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback