Pyjamasparty...

2008-10-20 17:12:39 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag har jag o Mira bara softat hemma, Så skönt att ta en lugn förmiddag och inte ta av sig pyjamasen förrän 12. (Förlåt mamma att jag frångått dina regler)

Vi har busat och bytt kläder hela dagen. Mira har vart på sin bästa "kräkas hela tiden" dag.

Ikväll får vi besök av en massa vänner. Trevligt.
Då bjuds det på tårtan som blev över igår och kaffe för den som vågar dricka det på kvällstid.

Imorgon blir det mammajympa igen och ev. fika med gänget efteråt.

Bara en vecka tills vi åker hem till dalarna på besök. Längtar såååå!

Nu ska jag städa o fixa inför kvällen. Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kommer också hem nästa vecka=) Ska jobba tors-fre hemma vid, så jag hoppas vi kan ses.

Kram på er!



(Hon är ju såå lik Emilia när hon var liten.. hihi)

2008-10-20 @ 22:25:43
URL: http://tildesmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback