Stress stress o så kanske lite soft.

2008-10-26 19:41:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Nu är maken hemma igen så ikväll blir det film o mys framför tven.
Så skönt att ha hela familjen samlade igen.

Jag har en lista med hundra saker....eller ok då inte hundra men massa saker, som jag måste fixa ikväll eller senast imorgon kl 9.30. Det betyder att jag antingen får skippa att se på tv nu eller att jag får gå upp jätte tidigt imorgon.
Jag har iaf packat Miras saker inför vår dalarna färd. Mina grejjer har jag däremot inte ens börjat med ännu.

Ja, imorgon blir det en späckad dag också.
Kl 10 ska vi infinna oss på bvc för fem månaders sprutan och vägning. Efter det bär det av upp till dalarna.
Lite orolig för hur Mira kommer att svara på sprutan. Sist fick hon feber. Med tanke på att hon inte vart hundra nu i helgen så är ju risken att hon får feber av den imorgon också då hennes kropp säkert är lite mindre motståndskraftig just nu.
Resan hem ska iaf bli rolig. Längtar efter alla så mycket!

Nä...nu ska jag inte sitta här o fördriva mer tid. Ska vara lite effektiv nu i 25 min innan "ensam mamma" visas.



Saknar dej sis!

Kommentarer
Postat av: sofia

jasså ni har 5 månaders spruta?vi har vid 6 månader,att de e så olika?=) hoppas allt e bra o att ni får det underbart i dalarna! min mormor bodde där=) o mamsen e uppvuxen där=) kramar

2008-10-26 @ 21:58:08
URL: http://mammatillmattheus.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Hälsa till Dalarna från mig ;)

Kör försiktigt.Har ni bytt till vinterdäck?

2008-10-27 @ 18:18:22
Postat av: Jenny*

Hoppas resan gick bra idag och att Mira mår okej efter sprutan. Här är det förkylt och jobbigt och vi gör åt massor av näsdroppar och näsdukar och har haft många duster med näsfridan.. Nu sover hon iallafall för natten så jag får en stund för mig själv. Ha det superbra i Dalarna nu! kram

2008-10-27 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback