Tuggummihjärna...

2008-10-23 16:46:27 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag är jag trött. Ofantligt trött.
Tror att jag börjar bli sjuk. Huvudvärk, trött, slut i kroppen o ont i halsen.

Förmiddagen har vi spenderat hemma hos Jenny o Debora. Vi gick på en långpromenad och sedan käkade vi lunch. Efter det var jag och storhandlade och nu sitter jag här o funderar på hur jag ska klara av att vara vaken fram till kl 22 i kväll.
Vi får besök om 1½ timme så att gå o lägga sig o sova middag är heller ingen idé. Måste städa. O då sätter jag mej här istället. Ja, vid det här laget kanske ni känner mej så pass bra att ni inte blir förvånade direkt. Jag har en förmåga att alltid smita iväg till datorn när jag har andra tråkiga uppgifter som väntar på mej.

Imorgon är det fredag...sen helg.... sen måndag och bvc besök.... o sen efter det så åker vi upp till Dalarna! Jippi! Längtar såååå!

Vill träffa familjen, Lilly, Emmelie, Elin o tjejerna, Linda o Tilde o alla andra goa vänner där uppe. Saknar er mycket!

Nu ska jag överlåta datorn till maken.
Kram på er!

    

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback