Uppe med tuppen...

2008-10-16 08:10:01 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Ja, här sitter jag. Klockan är 8.00 och jag är vaken...o hyffsat pigg. För vaken kl 8 brukar jag vara men inte riktigt så pigg att jag orkar sitta här vid datorn.

Fick ett underbart sms nu på morgonen av min älsklings vän Emmelie. Dom hade kl 5 i natt fått en liten tjej.
Det roliga är att jag pratade med Emmelie i går kl 14 och då hade hon inte en tillstymmelse till känning. Kl 17 får jag ett sms att vattnet gått och att dom är på väg in. Så konstigt. På bara 3 timmar så förändrades allt. Ytterligare 12 timmar senare så är prinsessan född.
Nu längtar jag som en knu tills vi ska åka upp till dalarna om en vecka så man får se underverket.



 

Grattis till tjejen vänner!!!


De lyckliga tu.

Jaha, nu ska man gå o vänta o vänta o vänta innan Emmelie ringer och talar om varje liten detalj. Jag hatar att vänta!


Mira är också uppe med tuppen. Som alltid. Fattar inte hur hon orkar. Nu sitter hon upp i spjälsängen och biter på en leksak. Tur att det är lätt att roa småbarn.

(Hoppas innerligt att jag med detta inlägg inte berättar Emmelie o Anders överraskning för någon som dom vill berätta själva för. Om dom ringer kan ni väl spela som att ni inget visste. *blink, blink*)


Kommentarer
Postat av: malin

Tjohooo!

vilken rolig nyhet jag får här på morgonkvisten! Jag har varit hundra på att det skulle bli en tjej =)

Tell me more när du vet =)

2008-10-16 @ 09:04:18
URL: http://my-shabby-home.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback