Dansdax...

2008-10-15 19:36:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Ikväll är det dax för en träff med dansgruppen igen. Få se hur det nu går. Sist dansade jag inte alls,,,, men det kommer jag ju att göra lite mera idag.
Lite nervöst... men jag hoppas det kommer att gå bra.

Just nu sitter Mira i mitt knä. Hon har kommit på hur roligt det är att trycka på alla tangenterna. Så jag får sudda halva meningarna hela tiden då hon lyckas trycka in en massa bokstäver som inte alls hör hemma här på inlägget.

På tal om Mira så har vi fått tid till sjukgymnast på fredag. Ska bli spännande att höra vad dom säger. Förmodligen får vi lite övningar som vi ska göra med henne så att hennes högersida av nacken blir lite starkare.

Idag har vi vart o fikat med "mammagänget". Kul att se hur bebisarna utvecklas från gång till gång. Mira fick testa majskrokar. Det var en favvorit på en gång. Hon gallskrek när kroken var slut och hon fick lov att återgå till att bita på sin leksak igen. Får nog åka till maxi imorgon och införskaffa en påse. Roligt att se hur intresserad av mat hon börjar bli. Idag när jag satt o åt lunch satt hon o smackade o gjorde massa "äta ljud". Hon kunde inte slita ögonen från min gaffel. Det är roligt också att det går så bra med samkisarna nu, hon har inte sagt nej till någon smak än så länge. Fast idag när  hon fick katrinplommon gjorde hon en lite bitter min innan hon började svälja o gapa. Hon tyckte nog att det var lite konstig smak ändå.

Nu ska jag ta o umgås med min familj lite innan jag ska iväg på dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback