En mindre bra dag...

2008-09-02 09:28:22 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Idag är ingen bra dag...ingen bra dag alls.
Mira vägrade somna om kl 6 så det var bara att stiga upp...där började min dåliga dag. Trött som en snigel på E4:an och ont i nacken som tjuren Ferdinands polare.
Satte mej framför tven och slog på en film. "Something new" hette den, ett tips till er alla som inte sett den innan. Käkade frukost...underhöll Mira...Lade en trött Mira...såg klar filmen...satte mej vid datorn.
Nu mår jag illa, har ont i magen, trött o ledsen. Varför? Jag vet inte. Ibland blir inte dagen som man hade tänkt bara.

Tanken på att åka o träna om en o en halv timme är inte så lockande. Det kommer att sluta med en deckad, illamående och gråtandes Therese innan det passet är slut.

Önskade att jag kunde hoppa till morgondagen NU.

....och som pricken över i:et så saknar jag min syster!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men gumsan då! Ush,nä det där lät inte som en rolig start på dagen! Hoppas att din dag vänder snart och att du får en underbar dag ändå! Kram!

2008-09-02 @ 10:21:09
Postat av: Jenny*

Oj Therese nu ser jag vad Mira är lik din syster!! Precis det ansiktsuttrycket har Mira på en massa av dina bilder!! Va roligt!

2008-09-02 @ 14:42:58
Postat av: älskling sis

Och jag saknar dej . <3

2008-09-02 @ 15:13:11
URL: http://emiliajagheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback