Mysdag idag...

2008-09-09 12:24:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Det går så fort! Mira utvecklas för varje dag o det är verkligen jätte skoj att se...men jag kan på samma gång inte låta bli att önska att hon inte skulle bli större. Vill att hon ska vara min lilla bebis för alltid.

Den senaste veckan har hon blivit jätte duktig på att hålla i saker. Allt hon kommer åt tuggar hon på nu o stoppar i munnen.  Roligt när hon kan sysselsätta sig själv lite.



Har två bilder på min sötnos som jag bara måste visa er:)






Idag är det mys hemma som gäller. Jag sitter o planerar lite till barnvälsinelsen som är på söndag. Orkar inte ta tag i nåt....men borde verkligen göra allt klart nu. Har inte ens bestämt vilka sånger som skall sjungas. Fy på oss!
I eftermiddag ska vi träffa Emmelie. Då blir det film o mys. Perfekt för en dag som denna när det är mulet o regn i luften.

Jag klippte mej ju igår också. Blev jätte nöjd. Syrran är ju så grymt bra på att klippa redan!
Tack Sis! Du är bäst!


Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Guuud så fin du blev i håret,jag Milli är verkligen en stjärna på att klippa =) Ja,Mira har verkligen vuxit nu,hoppas ni har det kanon där uppe och lycka till med barnvälsingelse planerna,hoppas du kommer till skott snart =)hihi! Kram på er!

2008-09-09 @ 12:31:25
Postat av: Micke

VAD HAR DU GJORT MED DITT LÅNGA FINA HÅR?????????????????????????????????

2008-09-09 @ 12:52:09
Postat av: Therese

Älskling du ska säga att jag var fin...vad jag har gjort med långa håret ser du väl!?



2008-09-09 @ 14:02:40
Postat av: Jenny Persson

Nä Micke så där säger man väl inte till sin fru ...=) hihi

2008-09-09 @ 16:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback