Ny vecka...ny design...

2008-09-22 13:48:31 Mitt mammaliv
» Kommentarer(8) «


Idag har jag roat mej med att städa här hemma o sen fördriva lite tid med att göra ny design på den här sidan.
Vad tycker ni?:)

Jag har också roat mej med att försöka förstå mej på min nya mobil vilket resulterade i ett antal biler på Mira. Vill ni se???
...Tar det som ett Ja.

Är ni beredda nu då för nu blir det värsta bildserien....

  

  

  

Nu ska jag laga lite lunch innan det blir alltför sent. Jag vet inte vad det är med mej men jag har inte haft någon matlust alls i helgen o det sitter fortfarande i. Inte alls likt mej.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jättesnygg design! :-) Hur får du rubriken "mirasmamma" att hamna på höger sida? Är det kanske för att du valt en stilmall som ser ut så..



Mira ser ju bara såå söt ut på mage!

Kram

2008-09-22 @ 14:32:00
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson

Riktigt bra gjort Therese med sidan!! Jag fattar inte hur du gör det!=) Men de måste vara för du har fått privatundervisning av din kära man,haha! Mira är ju bara allt för gullig,en riktig liten docka!!=) KramKram

2008-09-22 @ 16:06:12
Postat av: älskling sis

Mira ! SÅ söt !!!! :D underbart gullig !



Jag gillar din design också :D Miss you !

2008-09-22 @ 16:26:41
URL: http://emiliajagheter.blogg.se/
Postat av: Jenny*

Va söt hon är Mira! Och fin ny design också! Vi ses imorn på jympan hoppas jag. Kram

2008-09-22 @ 17:04:54
Postat av: Therese

Tack tjejer! Roligt att ni gillade min design. Micke kom just hem o ändrade lite detaljer, men nu är även han nöjd så då får det duga. (Inte lätt att ha en man som jobbat med sånt här)

Ja, kan inte annat än att hålla med er att Mira är grymt söt på de här bilderna. Hon var verkligen i sitt esse när dom togs. Hihi.



Carro: Jag gör en helt egen header. Så texten hamnar på höger sida för att jag väljer att den ska göra det:) Både bilden, blommorna o texten sitter ihop i en bild. Krångligt men du kanske förstår? Jag har grejjat o så i photoshop.



Kram på er!

2008-09-22 @ 17:36:10
Postat av: Jenny Persson

Jag har hört att man inte har någe vidare matlust när man är gravid...kan de kanske vara därför du inte har någe vidare matlust *blink,blink =)

2008-09-22 @ 18:47:59
Postat av: Therese

Ingen vidare matlust som gravid. HA...Pytsan. Jag åt minsann precis som vanligt trots illamående. Däremot gick det bara ner det jag var sugen på...inte alltid så nyttig mat med andra ord. Kanske finns det en förklaring till varför jag gick upp 20 kg. :)

2008-09-22 @ 19:05:30
Postat av: Jenny Persson

HAHAHA,oki ja då kan de inte vara det då..=) de var värt ett försök,hihi!

2008-09-22 @ 19:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback