Putsat o fejjat...

2008-09-17 15:55:37 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Idag har jag städat heeeela dagen. Tänk va fort det går o skräpa ner medans det tar så lång tid att städa upp efter sig.
Det var skönt med en hemma dag idag iaf. Det behövde jag. Känner att förkylning sitter lite i kroppen o jag har munsår runt hela munnen. Usch o fy.
Som pricken över i har jag träningsvärk också sedan mammajympan igår.

Ikväll ska vi hämta spjälsängen. Sen blir det till att bädda o fixa i den. Tänk att vår prinsessa växt ur vaggan redan. Eller snart iaf. Det går för fort! Vill att hon ska vara min lilla bebis för alltid.
Hon är så härlig nu när hon skrattar o "pratar" o kan hålla i saker. Hon är en harmonisk och glad liten tjej vår Mira.

Idag är Jag o Mira på framsidan av "tidningen hennes" hemsida. Ni som är nyfikna kan klicka på den här länken.

Jag funderar på att köpa en bumbo till Mira. Hon är ju lite sned när hon sitter upp o så...o så har hon också fått lite platt huvud. (Förmodligen pga att hon ligger på rygg mycket)
Så jag funderar på om en sådan kan vara bra. Då får hon dels öva på att hålla upp rygg o nacke och sen öva på att sitta.

Så här ser den ut för er som inte vet:

Någon med erfarenheter kring den?


Nu får vi strax besök av massa ungdomar. Micke ska ha en ungdomsgrupp här idag för att se på film.
Jag ska ta o fixa till lite fika nu.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Millan

Hejsan, råkade slinka in här på ett bananskal från fl. Stolen är SUPER. Dom sitter som i en "fotölj". Bordet har jag dock inte men det verkar bra. Smidig är den att ha med sig o man kan ställa den på bordet så dom är "med" o kan titta.

Mvh Millan

2008-09-17 @ 22:03:57
Postat av: Therese

Tack för ditt svar Millan. Det är synd att de kostar så mycket bara...men jag ska försöka få tag i en begagnad tänkte jag.

2008-09-18 @ 09:17:11
Postat av: Millan

Det brukar finnas på tradera o på blocket... Lycka till :-)

2008-09-19 @ 11:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback