Tredje natten = Bakslag!

2008-09-29 09:58:39 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Jag som hade sådana förhoppningar om att det verkligen skulle gå vägen. Men inte då.

Kl 5.30 vaknade hon i morse o när kl var 6.15 o jag stoppat in nappen x antal gånger vägrade hon ta emot den mera. Då var det bara mat som gällde.
När hon efter maten var pigg som en lärka så var det bara att pallra sig upp. Det blev frukost framför tven o film.

Nu ligger hon i sängen och vill varken vara vaken eller sova. Ingenting är vidare bra tycker hon.
Just nu förstår jag mej inte på mitt barn och det gör mej aningens frustrerad.

Kommentarer
Postat av: John

Jag hoppas det ordnar sig, jag vet hur det kan vara..hållerTummarna=)

2008-09-29 @ 10:08:22
URL: http://livetenligtjohn.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack för tummen det kan behövas! Hoppet finns fortfarande att det kan gå vägen natten till imorgon. Jag har inte gett upp än...inte riktigt iaf.

2008-09-29 @ 10:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback