Softdag med lilla familjen...

2008-09-23 16:56:21 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag har vi mamma, pappa, barn mysdag.
Micke är ledig nu efter 8 dagars jobb så nu njuter vi av att få träffas en stund.

Har precis haft besök av en försäkringstant som, lyckades "lura på oss" två försäkringar. Hon var duktig på att prata minsann. Nu stinker vår lägenhet av tant parfym. Undra hur länge det kommer att sitta i???

Nu har jag fått tillbaka kamera sladden från mamma o pappa så kanske kan jag bjuda på några fina bilder lite senare ikväll. Micke åker på fotbollsträning strax o jag o mira blir ensamma igen. Det är ju bra att jag har nåt att göra iaf när han åker. (Nästsista träningen för i år! Jippi!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback