Utmanad av Linda...

2008-09-22 19:31:15 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Utmaningen:
Utmaningen går ut på att fylla i 5 egna svar på respektive område och sedan utmana 3 st andra genom att skriva en kommentar i deras blogg!

Mina svar:

5 platser där jag har bott:
1. Emaus, Dala-Järna
2. Vansbro
3. Storbyn, Dala-Järna
4. Lerhagen, Jönköping
5. Liljeholmen, Jönköping

5 jobb som jag har haft:
1. Turistvärdinna i Vansbro
2. Dagisfröken
3. Servitris på Snöån, Dala-Järna
4. Säljare på Guldfynd
5. Städare i Sälen

5 saker i min handväska:
1. Plånbok
2. Nycklar
3. Lipsyl o Läppglans
4. Papper o kvitton
5. Tuggummi

5 saker i min frys:
1. Glass
2. Kyckling
3. Köttfärs
4. Korv
5. Morotskaka

5 saker i min bil:
1. Skräp på golvet
2. Flaskor minst 3 st(fråga mej inte vad dom gör där)
3. Barnstol
4. Barnvagn
5. Cd-skivor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback