Äntligen hemma.

2009-04-13 20:34:50 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Nu är vi hemma igen. Resan gick bra utan varken bajs eller spy olyckor:) Det tackar vi för.
Nu ska vi alldeles strax lägga Mira sedan ska jag o Maken ha en film-mys-kväll i soffan. Det var verkligen länge sedan vi hade det.
Imorgon börjar vardagen igen och jag hoppas vi alla är pigga och friska då. Med tanke på att Mira kunnat äta som vanligt idag igen och dessutom verkar oförskämt pigg så gissar jag att hon nu är frisk från den hemska magsjukan. Fatta att den höll i sig i en vecka! Stackars lilla tjej! Att det överhuvudtaget finns några valkar kvar på hennes lilla kropp är ett under.

Det är skönt att vara hemma igen. Fast jag kommer så klart att sakna familjen. Är så glad att vi var uppe i dalarna under den här magsjuke veckan. Hade aldrig klarat det utan mamma o tvättmaskinen. Borta bra men hemma bäst....är det inte så man säger.

Önskar er alla en mysig kväll så här på sluttampen av påskhelgen. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mkt :)Fin blogg du med, får säga till om du vill ha hjälp nån gång hihi :)

Jag kommer ha en tävling denna vecka anmäl dig då :) Gör du då? KRam

2009-04-13 @ 20:56:28
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: cathie

Oh, vad härligt att höra att resan hem gick bra!! Verkar som att Mira äntligen börjar bli bra :) Kram!

2009-04-13 @ 22:12:47
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback