Dance it...

2009-04-02 22:55:57 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Nu är jag hemkommen från vårt tvåtimmars pass på dansgolvet. Det gick bra men var massor av nya svåra steg och det kommer verkligen bli tufft att lära in allt på de här två veckorna som är kvar innan uppträdandet.
Vi ska dansa på en musik/dansfestival som heter "Ung kraft" här i stan. Det är massor av lokala dansgrupper och artister/grupper som uppträder på kvällen och en del workshops och så på dagen. Ska bli super skoj... men som sagt nervöst.



Vid det här uppträdandet så är det två av tjejerna som är gravida.  En av tjejerna födde sin son bara några dagar senare. Det är häftigt tycker jag. Kan ju lova att jag inte var fit för att dansa när jag bara hade en vecka kvar.




Nu ska jag gå o göra mej iordning för sängen. Packningen ska göras klart så fort jag vaknar och så lite städning. Ni hör ju hur strukturerad jag är. Nu gäller det bara att inget annat dyker upp och tar min uppmärksamhet imorgon. Men det ska nog gå bra.  Eller vad tror ni? En tiomånaders bebis kräver ju inte så mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha,eller en pratsugen vän som inte kan lämna dej ifred =) Ha de bäst i Järna och jag kommer att sakna dej på MSN gumman !! Kraaam !

2009-04-02 @ 23:02:08
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oj va häftigt med dansgrupp:) Kommer säkert gå kanon! Önskar er en super härlig vårig fredag! Många kramar Jenny

2009-04-03 @ 12:21:13
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: £lli£

Va coolt! ;)) LYCKA TILL



Önskar er trevlig helg! =)

händer något skojigt??

2009-04-03 @ 13:08:28
URL: http://lorez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback