Die hard...

2009-04-14 22:57:58 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu har jag o maken just avslutat vår lilla filmkväll. Ikväll blev det Die Hard. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Underhållande var det iaf. Fick jag välja skulle jag ta bort några av de ofantligt overkliga stunten... men förutom dom så var det en ganska bra film. Som sagt....rolig iaf.




Nu är det dax att hoppa i säng efter en tuff dag. Jga hoppas på en lååååång sömn  i natt. Senaste nätterna har det ju varit lite si så där....vilket inte är så konstigt med tanke på att Mira varit sjuk och så klart hungrig på nätterna. Nu när hon ätit som en häst idag så hoppas jag att hon sover bra också.

Imorgon blir det en promenad med Marlene och John. Jag hoppas på fint väder. Annars ska jag bara ta det lugnt imorgon och kanske få lite ordning här hemma. Vi hörs! Go natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback