Gungeligung..

2009-04-05 11:19:17 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Igår hade vi en mysig dag tillsammans med familjen. Jag, syrran och mamma var på en härlig promenad och sedan satt vi på altanen och fikade medans Mira gungade. Trots snö så är det iaf plusgrader och vårkänslor även här. Kommer att bli en typisk påsk med snöhögar men joggingskounderlag på vägarna.

På kvällen var vi hem till Emmelie, Anders och Lilly. Var så trevligt så. Tack vare snäll mormor och morfar så fick vi även en barnfri kväll och kunde på så sätt stanna uppe lite längre än vanligt. Tråkiga jag satt ju självklart ändå och gäspade redan kl nio.







Idag har jag och Emmelie tagit en promenad med tjejerna i blåsten. Snart blir det besök hos Miras farfar och sedan ska vi åka till Malung och hälsa på våra kära vänner Elin och Peter och deras goa tjejer Sigrid och Birgit.
Som ni hör så är det en fullspäckad dag. Som vanligt när vi är här uppe.



Syrran slingade även mitt hår igår. Så nu är det ljust o fint igen. Perfekt grund inför sommaren och sol på stranden.
Syns kanske inte jätte bra på dennan bilden, men den var den bästa från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback