Måndags lista...

2009-04-27 21:49:17 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag har jag blivit utmanad av Jenny att göra en måndags lista.
Jag behöver bli lite mera possitiv så det är en bra övning för pessimisten Therese.

Idag är jag glad för att....
- Solen skiner och värmer min kropp
- Jag har världens goaste dotter som förgyller min dag
- Jag har en omtänksam man som går upp på natten när jag inte orkar
- Jag fick på mej ett par byxor jag inte kunnat ha sedan innan graviditeten
- Mira somnade när jag ville. Både på dagen och kvällen
- Jag har goa vänner som bryr sig om mej
- Jag hade rester i kylskåper och slapp laga lunch:)

Testa själva att göra en måndagslista. Det hjälper en få upp ögonen för det som är possitivt i livet.

Tack för alla kommentarer i förra inlägget. Kul när så många svarar. Det glädjer mej! Borde också stå med på listan ovan:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Roligt att du också gjorde listan :) Tycker det är en underbar "pepp" lista när man känner sig lite nere eller bara ändå att tänka på det positiva man har i sitt liv :)



Sov gott o dröm sött, kram Jenny

2009-04-27 @ 22:49:33
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: cathie

Ja, det kändes som att det var på tiden att köpa ny, både för mig och R, då ville vi självklart ha likadana :P



Vad bra med måndags lista! Det kan behövas för att uppskatta måndagar lite mer :P

2009-04-28 @ 09:12:43
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback