På bättringsvägen...

2009-04-11 11:01:54 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag mår Mira bättre äntligen. Hon har fått i sig lite välling i natt och gröt imorse. Inga spyor alls de senaste 12 timmarna. Känns bra att hon äntligen är på bättringsvägen. Nu hoppas jag bara att hennes aptit kommer tillbaka snabbt.

Tog lite bilder på mina stockholms fynd nu i morse. Här har ni dom på bild om ni är nyfikna...



Kitty tunika och shorts från H&M, Tunika med flicka från Lindex



Kjol och byxor från lindex.



Min skjorta/tunika/klänning från Zara.
Ingen vidare bild... men ni ser ju på ett ungefär iaf.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så jätte fina kläder du har köpt då och din tunika var jätte fin! Guud, du har verkligen blivit jätte fit vännen, GI-metoden har gett frukt =) Kraam !

2009-04-11 @ 11:22:22
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: cathie

Taaaack så hemskt mycket!! :) Jag hade det jätte bra!!



Vad skönt att hon börjar bli bättre! Superfina kläder både till Mira och dig :)

Kram!

2009-04-12 @ 08:37:38
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback