Vår känslorna spritter i kroppen...

2009-04-02 14:49:59 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Igår var jag o Marlene ute på en lång promenad i vårsolen. Vi gick upp på en höjd så att vi hade utsikt över vättern och så satte vi oss där o solade och drack en kopp kaffe i värmen. Det var helt underbart. Det är verkligen lyxigt att få va hemma och vara mammaledig när man kan göra sånt. Vi får väl tacka våra snälla barn som är nöjda under tiden vi gottar oss.
Jag tog en del bilder som jag tänkte visa er, men självklart så krånglar kopplingen mellan datorn och mobilen.... får fixa det i helgen o lägga in bilderna då istället.

Idag har jag o Mira vart på en lång tur igen. Det passar så bra att gå på promenad när hon ändå sover hela förmiddagen. Efter en bra natt då Mira inte krävde flaskan förrän 06.20 så kände jag att jag kude ha orkat hur lång promenad som helst:)
Tog med kameran på vår tur i parken. Här nedan är resultatet.



Nu mamma får du hjälpa mej. Vad är det för fåglar?
Hur som helst så känns de som ett tydligt vårtecken.




En glad Mira som vanligt. Tänk att det kan vara så roligt att gunga.


Den här mössan gör vrekligen Miras ansikte så mycket rundare än det egentligen är.
Får nog gå på ny möss jakt nu till våren:)





Så här glad var Mira då hon fick bada för 2:a gången igår efter ännu en bajsolycka.
Nu är det dax att byta blöjor. Har tröttnat ganska rejält på läckage.



Kommentarer
Postat av: cathie

Haha tack så mycket:) Kul att du gillar det ! :)



Åh vad härligt med utsikt över vättern!! avis Mira är lika söt som vanligt :)

2009-04-02 @ 14:59:05
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback