About me

2009-08-12 09:17:19 Mitt mammaliv
» Kommentarer(5) «


Mamma till Mira 14 månader
Gravid i v 18 med "Mini" (Kärt barn har många namn brukar man väl säga, så även Minii magen)
Gift med Micke, även kallad Maken
Jobbar extra som säljare nu under sommaren men går snart hem på heltidsmammaledighet igen tills MIni föds.

Jag är glad, envis, fikasugen, fotogalen, danstokig, barnkär och ett shoppingfreak

Mycket mer än så här behöver ni egentligen inte veta.
Restrerande små egenheter är nog sådana som ni upptäcker om ni följer min blogg.

Jag började blogga för att min familj uppe i dalarna skulle kunna följa Miras uppväxt med både ord och bilder. Sa jag att jag älskar att fota? Någonstans under vägen har jag blivit beroende av min blogg. Jag älskar att få skriva av mej mina känslor och tankar och jag tycker att det är helt otroligt att så många vill läsa min blogg. Tack för att ni engagerar er i vårt liv och för alla snälla kommentarer!

Kanske någon ny läsare som hittar in genom föräldrabloggar. I så fall är du extra välkommen och jag hoppas du kommer att gilla det jag skriver.

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

god morgon..



så roligt med att våra tjejer är nästan lika gamla.. hon är så söt mira, jag satt och tittade lite mer på din blogg igår sedan.. :) jag lägger till dig på bloglovin nu så hänger jag med dig här ...;)



receptet har jag länkat till om du klickar på "muffins" i inlägget.. sedan finns det flera GI recept under kategorin GI... :)



ha en underbar dag gumman.. KRAM

2009-08-12 @ 09:28:31
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Caroline.

Ja gud ja, jag märker knappt av att jag är gravid. Skulle det inte vara för att magen växte så skulle jag nog vara omedveten om det ; D haha. Vi har också fått en himla lugn och sovmorgonvänlig etta så vi gissar väl på att tvåan är en riktig buse med helta andra rutiner : ) men men nångång ska man väl få det lite knepigt också.

2009-08-12 @ 09:54:32
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Hur mår du då? När har du BF?

2009-08-12 @ 09:54:52
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Carro

Wow är du redan i vecka 18! Tiden går verkligen såå snabbt.. Fast jag önskar ibland att den kunde gå snabbare för mig ;-)

Förstår att det måste varit skönt att komma hem, borta bra med hemma bäst stämmmer verkligen på pricken!

Kram

2009-08-12 @ 10:33:17
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Hej, tack för din kommentar hemma hos mig. Nu ska jag kika vidare här hos dig....

;-)

2009-08-12 @ 18:12:17
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback